לשלוח את התיקים בשקט – תגיות אלקטרוניות לתיקים

חווית התעופה הולכת והופכת "היי-טקית" ממה שהיתה לפני עשור, החל מהזמנת כרטיסי הטיסה, דרך הטאבלט וכלה בעלייה למטוס באמצעות "כרטיס" מוטמע בקוד QR בסמארטפון. הדבר הבא: תגיות אלקטרוניות לתיקים.

מאת: קוקיל בורה, אתר www.ibtimes.com

עכשיו גם תגיות התיקים הפשוטות מוכנות להצטרף אל חגיגת ההיי-טק, בזכות האנשים בחברת Designworks, שמשתפים פעולה עם חברת התעופה British Airways, בכדי לשכלל את התגיות ולהפוך אותן לחדשניות יותר. בקרוב, נוסעים שיטוסו עם British Airways יקבלו תג חדשני שיחליף את המדבקה המודפסת הישנה. אחרי הצ'ק אין, על הנוסעים יהיה לסרוק את התווית האלקטרונית באמצעות אפליקציית NFC (כלומר Near Field Communication) בסמארטפון שלהם. פעולה פשוטה זו תיצור על צג התג ברקוד ייחודי, המכיל את כל פרטי הטיסה, לשימושן היעיל והנוח של חברות התעופה.

"בכך שלא יצטרכו להדפיס ולחבר את התג המסורתי המיושן, לקוחות יוכלו לחסוך זמן יקר. כל זאת, באמצעות סריקה מהירה של התג האלקטרוני, בעת מסירת התיקים. הדבר גם יקל על הבידוק הביטחוני ויאפשר זמן נוסף להירגע לפני העלייה למטוס", כך ציינו אנשי Designworks בבלוג שלהם. "ניתן יהיה להשתמש בתג המתקדם (שעוד מחכה לאישור פטנט) מספר רב של פעמים", הם מציינים.

תגיות ההיי טק . צילום: Design Works

אנשי Designworks מגלים גם כי ניתן להחליף את טכנולוגיית ה-NFC, המשמשת את התג האלקטרוני, בהתקן Bluetooth, במטרה להתאים אותו ליותר סוגים של סמארטפונים. בנוסף, אפשר לסרוק את הברקוד הייחודי באמצעות הציוד שכבר קיים בשדות התעופה ברחבי העולם. כלומר, אין צורך בהשקעה נוספת הכרוכה ברכישה של ציוד סריקה חדש.

"צעד זה אל עבר תיוג דיגיטלי של התיקים, לפני העלייה למטוס, מהווה זינוק אדיר קדימה, כיוון שהוא מאפשר לחברת British Airways להיות במעקב ובכך לספק חוויה נוחה ופשוטה לנוסעים מתמידים של החברה", אומר לואיס פרידמן, המעצב הראשי של הפרויקט מטעם Designworks.

צילום: Design Works

חברת British Airways החלה בחודש יולי 2013 לבחון את השימוש בתג האלקטרוני ותעשה זאת במשך שלושה חודשים. אם תתקבלנה תוצאות מוצלחות, תציע את המוצר לשימוש נוסעיה, החל מהשנה הבאה. "מדובר במוצר פשוט לגמרי, אך גם חכם ביותר, שייתן לכל לקוח הזדמנות להשתמש בתג אלקטרוני המותאם לו אישית ולאפשר לשנות את הנתונים, באמצעות פעולה פשוטה של הסמארטפון – בכל פעם שיטוס", צוטט פראנק ון דר פוסט, מנהל מותגים וחוויית צרכן ב-British Airways, בבלוג של Designworks.
 



הכתבות הבאות עשויות לעניין אתכם בלמטייל ביזנס:


סגור
0
×